سپیده دم عشق

دفــــترچـــهـ خـآطـــراتـ ثآنیــهـ هاے گـــذشـــتهـ امـــ رآ که ورقـــ مے زنـــم،
چیــــزے جـــز عکــــسـ هاے تو؛
در آنــــ نمے بیــــنمـ...
....
بــهـ ظآهــــر زیبآستـــ....
امآ ایــنـ لحــظآتــــ درد دآرد....



نظرات شما عزیزان:

محمد مریم
ساعت23:45---3 آبان 1391


محمد مریم
ساعت23:44---3 آبان 1391
یه عاشق غمگین ... در حسرت شبهای بی ستاره ام ! سخت دلتنگم ... سخت بی قرارو بی تابم ...! کجاست شانه های گرم و مهربانت تا گریه کنم ؟!!! کجاست آن لبخند های عا شقا نه ات ... تا باز هم دیوانه شوم ؟!!! آنقدر دلتنگ چشمانت هستم که... نمی توانم در هیچ چشم دیگری نگا ه کنم ...!!! آنقدر بیقرارم که ... هیچ اتفاقی دل غمگینم را شاد نمی کند ...

محمد مریم
ساعت23:41---3 آبان 1391
یاد تورا سر کشیدم

دست در دست خیال

سفر کردم


به آنسوی سرزمینهای باور

رها شده

آزاد

از تمامی رنگهای روزمره گی

در خشک سالی دوستی های یکرنگی

باید نماز خواند

باید نماز خواند

من عاشق طراوت سبز همدلیت هستم
خیلی زیبا بود عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:34 توسط maryam&mohamad| |


Power By: LoxBlog.Com